Ja, vi tilbyder gratis levering for alle ordrer. Der opkræves ingen ekstra gebyrer – fragten er fuldstændig gratis!
Bestille:
Hvordan placerer jeg en ordre?
Læg produktet i din indkøbskurv. Vælg en leveringsmetode og en betalingsmetode. Angiv dine forsendelses- og fakturaoplysninger (hvis relevant). Bekræft din ordre. Betal for din ordre. Så er du færdig!
Der opstod en fejl under betalingen ved placering af min ordre. Hvad skal jeg gøre?
Tjek din bankkonto for at se, om pengene er blevet hævet. Hvis du ikke har fået tilsendt en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, bedes du kontakte os via e-mail ([email protected]) Hvis pengene ikke er blevet hævet, prøv at gennemføre transaktionen igen. Er du i tvivl, kontakt din bank for at finde ud af, om og hvorfor din betaling mislykkedes.
Hvordan kan jeg ændre min ordre?
Hvis du ønsker at foretage ændringer i din ordre, bedes du kontakte os via e-mail på [email protected]. En ændring er kun mulig, før vi går i gang med behandling af ordren.
Hvordan kan jeg annullere min ordre?
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte os via e-mail på [email protected]. Annullering er kun mulig, før vi går i gang med behandling af ordren.
Hvad sker der, hvis jeg har angivet forkerte fakturaoplysninger?
Hvis der er sket en fejl i dine oplysninger, bedes du kontakte os via e-mail på [email protected]. Hvis vi modtager beskeden, før fakturaen er udstedt, vil oplysningerne på den oprindelige faktura være korrekte. Ellers udsteder vi en korrigerende faktura.
Betaling:
Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?
- Betalingskort
- Paypal
- Betaling ved leveringen
Kan I udstede en momsfaktura?
Ja, vi udsteder momsfakturaer. Angiv venligst dit NIP-nummer [polsk SE-nr.] i det korrekte format. Prisen vil så automatisk blive ændret ved placering af ordren.
Hvordan kan jeg ændre den valgte betalingsmetode?
Hvis du vil ændre den valgte betalingsmetode, bedes du kontakte os via e-mail på [email protected].
Kan jeg købe på afbetaling?
Det er ikke muligt at købe på afbetaling på vores hjemmeside.
Forsendelse:
Kan jeg afhente min forsendelse personligt?
Nej, vi tilbyder desværre ikke personlig afhentning, da vi kun har en onlinebutik.
Hvordan kan jeg følge min forsendelse?
Du kan spore status for din forsendelse på den valgte fragtførers hjemmeside. Når pakken er afsendt, får du tilsendt fragtbrevsnummeret og et link til at spore pakken til den af dig angivne e-mailadresse.
Returvarer og reklamation:
Hvordan ser reklamationsproceduren ud?
For at reklamere varen, bedes du venligst forberede ordrenummeret, en detaljeret beskrivelse af problemet, billeder af skaderne. Kontakt dernæst vores kundeservice via e-mail.
Er returneringen gratis?
Ja, det er gratis at returnere cyklen.
Hvordan kan jeg anmode om returnering af varen?
Hvordan kan jeg anmode om returnering af varen?
For at returnere varen, bedes du venligst forberede ordrenummeret, en detaljeret beskrivelse af problemet, billeder af skaderne. Kontakt dernæst vores kundeservice via e-mail.
Hvordan skal jeg returnere varen?
Hvis du vil returnere varer, skal du først sende billeder af din cykel og udfylde returformularen.
Vi bestiller dernæst en kurér og du får tilsendt en returlabel, som du skal printe og sætte på din pakke. Forvent en kurér.
Hvornår modtager jeg min refusion?
Hurtigst muligt, men maks. 14 dage efter, at vi har modtaget forsendelsen og kontrolleret den.
Hvilke varer er dækket af garantien?
Garantien omfatter alle varer. Ved onlinesalg af vores cykler er der dog en forpligtelse til at lade cyklen servicere i garantiperioden inden 30 dage efter datoen, hvorpå den er leveret til køberen, på et af vores servicecentre. Det autoriserede servicecenter vil bekræfte, at cyklen er klar til brug, med en passende påtegning på garantikortet, hvorefter garantien bliver gyldig.
Andre spørgsmål:
Hvad sker der, hvis jeg ikke modtager pakken?
Pakken vil blive sendt retur til afsenderen, og du vil få fuld refusion inden for 14 dage fra modtagelsen.
Hvor kan jeg lade en cykel, der er købt online, servicere i garantiperioden?
Du kan lade en cykel, der er købt online, servicere i garantiperioden på ethvert cykelservicecenter. Hvis du ikke er tilfreds med servicen, forbliver kravet mellem kunden og det valgte servicecenter.
Skal jeg selv betale for garantiservicen?
Hvis du har købt din cykel online, skal du selv betale for servicen.
Hvad sker der, hvis jeg taber garantikortet?
I henhold til garantibetingelserne mister du retten til garantien, hvis dit garantikort er bortkommet.
Hvad skal jeg gøre, hvis min cykel er blevet beskadiget under transporten?
Er dette tilfældet, skal du først give det kurerfirma, der har leveret cyklen, en besked herom og dernæst informere os om problemet via e-mail på adressen: [email protected].
Tilbyder I rabatter på større ordrer?
Ja, vi giver rabatter på store ordrer og til organiserede grupper. Kontakt os via e-mail på adressen: [email protected].
